Ny vecka!

Den här veckan är ganska lugn för min del. Jag har en föreläsning på ondags och två föreläsningar på fredag och sedan en inlämning som ska in på fredag. Så den här veckan känns inte så jätteansträngande :) Men vi kommer nog börja med projektuppgiften i Datorstödd projektering så det blir nog lite mer arbete än bara inlämningsuppgiften. 
 
Idag har jag tagit det lugnt och suttit lite med Konstruktionsuppgiften som ska in på fredag. Jag och tjejerna tog oss en härlig långpromenad nu på eftermiddagen och samlade lite energi i solen. Det har varit en fin dag men det är fortfarande ingen värme ute, idag var det 9 grader så jag tycker att det är dags att värmen kommer snart. Här kommer några bilder från promenaden! :)
 
Vi gick i skogen på Porsön och sedan över till Björkskatan!
 
Nu är äntligen isen helt borta från sjön! :)
 
Jolinn och Karma :)
 
 
Karma :)
 
Jolinn :)
 
Ska nog försöka göra så mycket som möjligt på Konstruktionsuppgiften ikväll medan Mats är på möte. Han ska på möte om deras klassresa som dom ska fara på i september, tråkigt möte va?! ;) Nu snart blir det middag och sedan lite plugg!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback