Promenad, städning och kurs!

Mitt på dagen blev det en långpromenad med tjejerna och även lite bus på dagiset :) Snön som kom på morgonen och förmiddagen tinade fort bort så när vi gick ut och gick så var snön borta, skönt! :) 
 
Snöhögen på dagiset börjar också tina, det tycker inte Jolinn och Karma om! 
 
Jolinn ligger och svalkar sig :)
 
Karma är sugen på bus, hon ligger och väntar ut Jolinn :P
 
Efter promenaden tog jag tag i städningen av vårat förråd så nu är det nästan klart. Det är bara vissa saker kvar nu som jag inte vet om det ska kastas eller sparas, jag tycker kastas med Mats vill spara.. det brukar ju vara ombytta roller :P Jag har även varit på hundkurs ikväll, riktigt roligt! :) 
 
Jag har lämnat in ena uppgiften idag så jag ska göra klart den andra imorgon. Den är krånglig och inte kul så vi får väl se hur det går, har inte så mycket motviation kvar till den uppgiften längre. Det går inge bra tycker jag.. men, men, det får jag ta tag imorgon. God natt! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback