Det där lilla extra!

Redan torsdag.. en vecka går snabbt! Imorgon är det fredag och "helg", jag har dugga på tisdag så jag kommer spendera större delen av helgen till att plugga. Det känns som att veckorna innan jul kommer gå riktigt snabbt, det är mycket som ska hinnas med och jag förstår inte hur vi ska hinna allt. Det är nog bäst att börja beta av prio-listan så det viktigaste blir gjort i tid. 
 
Idag på lunchen tog vi som vanligt en liten längre promenad :) Det har varit soligt och klart idag fast ganska kallt, det var -5 grader mitt på dagen och nu börjar det krypa ner mot -9 grader. Vi får nog klä på oss lite extra ikväll när vi ska gå på långpromenad. 
 
Jag försöker ta ganska mycket bilder och det brukar bli en hel del på Jolinn och Karma. Vissa bilder får man verkligen till, dessa två tycker jag att jag lyckades lite extra med :) Jag skulle vilja redigera dom lite i photoshop för att få fram ännu mer av bilden men det är tyvär inget som jag klarar av. Måste nog lära mig :P
 
Jolinn :)
 
Karma :)
 
 

Postat av: Emma

Vill också lära mig photoshop! Jag skickar bilder till lillebror haha. Tur man har honom som kan!

Svar: Jaha vad perfekt! :) Ja vi kanske får gå någon photoshopkurs ;)
None None

2013-11-14 @ 16:43:11
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback