Mer snö!

Inatt har det kommit mer snö! Så här ser det ut nu här i Luleå!
 
 
Så jag ska packa med mig kameran och ta med Jolinn och Karma bort till dagiset så får dom busa av sig riktigt. Också kanske jag får något bra kort på dom :) 
 
Imorse kom Karma och väckte mig, jag tror inte att hon var så nöjd för när jag tittade bort mot hundsängen så såg jag att Jolinn tog upp hela sängen. Karma rymdes inte där, stackars Karma. Jag var tvungen att ta en bild så ni får se, ser lite roligt ut :P
 
 
 
 
Nä, nu ska vi ta och göra oss klara för promenad och bus i snön! 
 
 

Postat av: Emma

Hehe du får bygga en till åt Karma! :P hihi men hon ser ut att ha det himla skönt Jolinn!

Svar: Haha ja om vårt sovrum är större i nästa lägenhet/hus så att en till hundsäng får plats så får jag bygga en till ;) Ja, Jolinn njöt verkligen! :)
None None

2013-11-05 @ 22:51:28
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback