Snö!

Snön ligger fortfarande kvar här uppe i Luleå! Både Jolinn och Karma älskar det och det blir ju väldigt ljust och fint på kvällen när det ligger snö på backen. Synd att vintern är så lång bara :P
 
Efter morgonpromenaden fick Jolinn och Karma busa av sig lite på bakgården, som dom alltid får göra varenda morgon. Men idag tog jag tillfället i akt och fotade medan Jolinn och Karma var ute i snön :) 
 
 
 
 
 

Postat av: Gunilla

Elias frågade efter "Voff" senast igår kväll!! Vi längtar till jul då vi får träffa er!! <3 Puss och kram

Svar: Jaså? Söt han är :) Vi längtar efter er jättemycket, ska bli så kul att komma hem till jul :) Vi räknar ner veckorna nu :) Puss och kram <3
None None

2013-11-12 @ 12:48:10
Postat av: Emma

Underbara bilder!

Svar: Tack! :) Idag har jag skickat iväg en beställning på förstoringar av några bilder som jag tagit, ska bli kul att se sedan när dom kommer :) Det blev en hel del bilder på Jolinn och Karma ;)
None None

2013-11-12 @ 16:46:31
URL: http://ulay.se
Postat av: Emma

Hihi, jag förstår det! Är typ det enda jag framkallat senaste året, Ulay är med på allt hihi. <3
Nästa gång vi ses kanske du kan fota Ulay lite också? :D

Svar: Hihi ja det brukar blir så <3 Längtar till bilderna kommer med posten och är framkallade :) Ja absolut, jag fotar gärna Ulay :) Jag får ha kameran redo nästa gång vi ses :D
None None

2013-11-12 @ 21:28:17
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback