Utställning!

Det blev en tidig morgon imorse, jag och tjejerna klev upp och gjorde oss i ordning för att åka på utställning. Eftersom Mats inte kunde följa med (dom ska sitta med ex-jobbet idag också) så fick jag åka själv med Jolinn och Karma. Jag hade anmält båda två men nu när inte Mats följde med fick jag stryka en eftersom jag inte kan ställa båda när dom går i samma klass. Så Karma fick stå över idag så jag och Jolinn har varit inne i ringen :) Det gick faktiskt bättre än förväntat. Jolinn hade inte svansen uppe hela tiden men den var uppe större delen :) Hon skötte sig utmärkt när domaren skulle känna på henne :) Hon tappar fokus och kontakten med mig ibland så det får vi jobba ännu mer på, men det var ett stort framsteg i vår utställningsträning :)
 
Jolinn blev BIR och nu väntar vi på finalen! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback