Anmälda!

Nu har jag anmält oss till en inofficiell utställning i Boden den 30/11. Det är snart 4 månader sedan vi var på en utställning sist, tiden går fort och jag längtar efter att få fara på utställning igen. Det är nästan så att man börjar längta till våren och sommaren för att kunna fara på utställning igen, och till sommaren kommer det nog bli lite extra speciellt då vi har bestämt att åka till Finland och ställa ut :) Ska bli så himla kul! :) Men nu har jag iallafall en utställning att längta till, bara en månadg kvar! :)
 
 

Postat av: Emma

Har du kikat om de börjat komma datum för när o var de är i finland nästa år? :)

Svar: Ja jag har försökt kolla men vad jag har sett så har det inte kommit upp några datum för nästa år, men jag är ju inte så bra på finska heller :P Ska kolla upp vilka datum och städer som gäller :)
None None

2013-10-31 @ 14:28:25
URL: http://ulay.se
Postat av: Emma

Hehe menar du att man inte måste kunna finska när man bor så långt norrut? ;-) skämt åsido, jag fattar inte finska heller så förstod inte så mycket när jag försökte kolla tidigare. Men det kanske kommer ut datum snart, de borde ju redan vara bestämda kan jag tänka mig :)

Svar: Haha det är på gränsen att man måste kunna det här uppe ;) Ja, datumen borde ju redan vara bestämda :) Har ni planerat att åka till Finland? :)
None None

2013-10-31 @ 23:09:35
URL: http://ulay.se
Postat av: Emma

Jag är väldigt sugen iallafall, det återstår ju att få Stefan med på tåget ;-) Men han sa ju inte nej till att ordna passet så jag antar att han är lite sugen med! :P

Svar: Okej, då är det bara att övertala han som krävs ;) Klart ni ska till Finland! :)
None None

2013-10-31 @ 23:16:44
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback