Dagarna flyger iväg!

Dagarna går fort nu.. dom bara flyger iväg! I helgen var vi hem till Ö-vik och spenderade många timmar på lördagen på relafen på Paradisbadet. Det var härligt att bara ta det lugnt och inte göra någonting :) Sedan på kvällen gick vi ut och åt och hade det trevligt. 
 
Nu, några dagar senare, känner jag att jag skulle behöva spendera ännu fler timmar på relaxen, det är alldeles tjockt i bihålorna och allmänt degig. Idag har jag suttit några timmar på skolan och ritat på lägenheter som vi ska redovisa till veckan. Nu på eftermiddagen tänkte jag bara ta det lugnt :) Jag, Jolinn och Karma ska ta en långpromenad och sedan ska jag sätta mig i soffan och läsa igenom dom sidorna vi ska ha läst till hundkursen ikväll, sedan efter middagen blir det hundkurs och teori för hela slanten :) 
 
Nä nu ska vi ut i höstkylan! Det kom några få fjuttiga snöflingor på förmiddagen.. hoppas att dom håller sig borta några veckor till ;) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback