Hundsäng!

Idag har jag byggt en hundsäng till Jolinn och Karma, jag är ganska nöjd faktiskt :) Mats var snäll och hjälpte mig att handla virke igår och idag har jag byggt ihop den :) Så här blev den!
 
Karma ligger och beundrar brädhögen!
 
Ena sidan är klar!
 
Två sidor klar!
 
Det börjar lika en säng!
 
Nästan klar!
 
Klar! :) 
 
Nu ska vi såga ut en skiva till botten och sedan ska jag sy en ny bädd som ska passa till hundsängen :) Jag tycker faktiskt att den blev fin för att vara jag som gjort den :)
 
 
 
 

Postat av: Emma

Jäklar vad fint! Vad duktig du är! Kul att ha något man gjort själv :) Hoppas de gillar den!

Svar: Ja jag är faktiskt rätt nöjd :) Nu är det bara dynor kvar som jag ska sy :) Jag hoppas verkligen att dom vill sova där sen när den är helt klar :)
None None

2013-10-30 @ 22:34:39
URL: http://ulay.se
Postat av: Mamma

Hej gumman!
Vad duktig du är! :) Det syns att du har fått pappas gener. :) Hoppas att Jolin och Karma vill sova där. Många kramar till er alla!

Svar: Hej mamma!Hihi nog tror jag att du hade lyckats bygga ihop en sån här också :) Ja, jag hoppas verkligen att dom vill sova där sen när den är helt klar :) Många kramar tillbaka!
None None

2013-10-31 @ 07:51:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback