Trött!

Det är jobbigt att fylla år! Karma ligger utslagen i soffan nu och har det bra :) Födelsedagen har bestått av köttfärs, godis, bus och mys i soffan :)
 
 
Nu är det snart läggdags, ska bli skönt att krypa ner i sängen :) Imorgon blir det en heldag på skolan, vi ska bli klar med projektarbetet, och sedan på kvällen ska jag på hundkurs, vi ska tvätta och packa inför resan :)
 
Nä, god natt på er! :) Karma och Jolinn sover så skönt så jag tänkte göra detsamma :)
 

Postat av: Emma

Hihi. Låter som att hon haft en bra födelsedag! <3
Vars ska ni resa? Hoppas ni får det kalasbra! :D

Svar: Jag hoppas det! <3Jag och Mats flyger till Stockholm imorgonkväll och ska vara där med mamma och pappa hela helgen, flyger till Luleå igen på söndag :)
None None

2013-10-02 @ 00:31:56
URL: http://ulay.se
Postat av: Emma

Men så mysigt! :) Hoppas ni får en kanonhelg!!

2013-10-03 @ 00:39:15
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback