Utställning!

Idag har jag varit iväg med några kompisar till Arcus för att gå på typ Norrbottens största loppis. Det var roligt att bara gå och kolla men det blev inget köpt för min del. Det fanns hur mycket som helst där!
 
Nu på eftermiddagen gick jag med Jolinn och Karma bort till dagiset för att ta lite kort. Det blev bus, inkallning och sök och sedan tvingade jag Jolinn och Karma att vara modeller medan jag fotade :P 
 
Jag har lite svårt att bestämma mig angående en inofficiell utställning. I november är det två utställningar här i Norrbotten, den första är den 2 november i Kalix och den andra är den 30 november i Boden. Vilken ska jag anmäla oss till? Mats har sagt att jag får välja en! :P Jag har ingen erfarenhet från någon av dommarna så i det hänseendet spelar det ingen roll. Det hade ju varit roligt att få åka på utställning om en vecka men om jag väljer den 30 november har jag något att se fram emot. Svårt val :P
 
Mats kommer få ställa Jolinn och..
 
..jag kommer ställa Karma! :)
 
Och imorgon ska jag på utställnings- och anatomikurs, ska bli jättekul! :) Längtar!
 
 

Postat av: Emma

Hihi förstår att du har svårt att välja! Hmm. Men som du säger om du väljer den senare så har du något att se fram emot + att det inte blir lika länge till nästa utställning ;-) höhö. Lycka till!!

Svar: Ja precis! Det blir den senare, den som är den 30 november :) Ska ta och anmäla oss så får Mats ställa Jolinn och jag ställer Karma :)
None None

2013-10-26 @ 16:41:23
URL: http://ulay.se
Postat av: Emma

Kul! Håller tummarna! ! :)

Svar: Tack det kan behövas! ;)
None None

2013-10-27 @ 23:46:54
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback