Äntligen fredag!

Då var ännu en vecka bortgjord! Mats kom ju hem i tisdag och var otroligt trött, i onsdags var han också alldeles slutkörd men igår började dom på ex-jobbet igen. Jag har varit på skolan hela veckan och hållit på med ett projektarbete som ska bli klar till veckan. 
 
Imorgon ska vi hjälpa Arvid och Kristina att flytta och på söndag blir det lite mer hundaktiviteter. Vi ska träffa en svensk lapphund som Jolinn och Karma ska få leka lite med. Det är en valp på 7 månader så vi ska försöka ta det lite lugnt :) Sen kanske det blir en hundpromenad, blir nog en rolig dag :) 
 
Till veckan börjar äntligen hundkursen igen, det har varit uppehåll hela sommaren men nu ska den äntligen starta igen. Jag fick hem böcker i veckan till kursen så nu är jag redo för att bli lite mer klokare inom hundar och hundars beteende :) Längtar tills på onsdag!
 
 

Postat av: Emma

Vacker bild på tjejerna!
Vad är det för spännande kurs du går?

Svar: Tack! :) Vår nya kamera tar verkligen bra bilder tycker jag :)Det är en teorikurs om hunden :)
None None

2013-09-28 @ 00:52:20
URL: http://ulay.se
Postat av: Emma

Det gör den verklig, och du är duktig på att fota också :)
Vad intressant :) Jag vill också gå kurs!

2013-09-29 @ 22:39:49
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback