Bilder från dagiset!

I helgen gick jag, Jolinn och Karma bort till dagiset för att leka lite. Jag tog med mig kameran för att ta lite bilder på tjejerna när dom busade men naturligtvis så busade dom ingenting :P Men jag tog lite bilder ändå och här kommer dom :) 
 
Jolinn :)
 
Karma :)
 
Jolinn och Karma letar godis :)
 
Blå himel och gröna träd!
 
Lite mer godissök!
 
Jolinn tycker det är skönt att bli kliad, spelar ingen roll om man är utomhus eller inomhus :)
 
Våra snyggningar! Jolinn och Karma :)
 
Vi tränade också lite inkallning! Här kommer tjejerna springandes mot mig :)
 
Och duktiga var dom :)
 
Och roligt var det att springa också :)
 
Karma och Jolinn :)
 
 
Våra två älsklingar! :)
 

Postat av: Emma

snyggaste tjejerna! puss från Ulay!

Svar: Ulay får massor av pussar tillbaka från Jolinn och Karma! :)
None None

2013-09-13 @ 01:23:38
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback