Första föreläsningen!

Nu på morgonen har jag varit på första föreläsningen för den här hösten. Jag kommer läsa två kurser som heter Naturvärme och Arkitektoniskt byggnadsprogram, idag hade jag förläsning i Naturvärme. Känns lite konstigt att börja skolan igen, mitt sista år på universitetet!
 
Idag blir nog en ganska lugnt dag för mig, Jolinn och Karma. Jag har inga fler föreläsningar idag och imorgon är jag ledig. Så jag tänkte passa på att baka lite och städa lägenheten dom här två dagarna, också ska vi ta många långpromenader :) Idag tänkt jag att vi ska gå och titta på studentbostäderna som brann i lördags, det sägs att det är mycket som är förstört på dom. 
 
Igårkväll pratade jag med Mats på skype och när Jolinn och Karma fick höra Mats röst blev dom som tokiga, dom blev jätteglada och hoppade och hade sig :D Tänk att rösten kan göra dom så glad, sen när Mats började prata med Jolinn satt hon och kollade på datorn och vände huvudet snett som att hon inte riktigt kunde förstå hur husses röst kunna komma ur den saken :) Idag ska Mats och hela klassen på Ferrari world (tror jag det hette) :) Blir nog spännande för dom! 
 
I går när vi var ute och gick tog jag den här bilden, det märks att hösten har kommit hit till Luleå. Löven börjar bli gul och falla från träden, det är kallare i luften och regnar.. inge kul.
 
Det känns att hösten är på väg! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback