Långpromenad!

Nu mitt på dagen har jag, Jolinn och Karma varit ute på en långpromenad :) Vi gick inte så långt men vi har varit ute i skogen i 1 timme och 15 minuter iaf, nu ligger båda två och sover vid mina fötter :) Kl 13 har jag föreläsning igen och den räcker ända till kl 18, jag hoppas att vi kommer sluta tidigare för det är ganska kämpigt att sitta och lyssna på samma lärare i 5 timmar. Hundarna klarar sig hemma i några timmar, dom kommer nog sova ganska länge efter den här promenaden :) Här kommer lite bilder som jag tog idag :)
 
Karma och Jolinn :)
 
 
 En liten vattenpaus blev det också :)
 
 
Jolinn :)
 
 
 
 
Karma :)
 
 
 
Karma och Jolinn :)
 
Nu ska jag ta och göra ordning mig för skolan och be tjejerna gå och lägga sig inne i sovrummet, så dom kan sova vidare medan jag är i skolan :) 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback