Mats i Shanghai!

Nu på kvällen har jag pratat lite med Mats, dom har varit och ätit på 56:e våningen idag och sedan har dom druckit skumpa på 87:e våningen :) Detta gjorde dom i den här byggnaden!
 
Snygga och höga byggnader det finns! :)
 
Baren var också rätt cool!
 
 
Första natten i Shanghai fick jag en bild på hur deras hotellrum ser ut :)
 
 
Igår var dom och mätte sig för dom ska få uppsydda kostymer, kommer bli roligt att få se den :) Tyvär hinner man inte prata så mycket med Mats eftersom dom är typ 6 timmar före oss så ligger han redan och sover nu. Och under dagarna har dom så mycket att göra att dom inte hinner. Men jag är glad dom få stunder jag får prata med han, antingen på chatten eller sms :) Det är otroligt dyrt att ringa så det gör vi inte. 
 
Nu ska jag ta och äta lite middag, det blir sallad och vitlöksbröd :) Gott! Imorgonbitti ska jag skjutsa hundarna till hunddagiset och sedan blir jag upphämtad av Jenny för vi ska åka till Ikea över dagen :) Får se om det blir en sväng över till Finland också! :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback