Räknar ner!

Nu räknar jag ner tills Mats kommer hem! På tisdagförmiddag landar han på Kallax, Luleås flygplats, och självklart ska jag, Jolinn och Karma stå där och vänta på han :)
 
Mats har skickat några bilder från Sri Lanka, väldigt fint!  :)
 
Deras hotell! Dom bor som i små stugor :)
 
En dag åkte dom in till stan där dom köpte lite frukt och sånt :)
 
Hamnen!
 
Dom tog en promenad längst stranden, väldigt fint! :)
 
Verkligen en paradisö!
 
Dom fick även lite sällskap på deras promenad, en liten hund villa följa med dom :)
 
Tur att inte jag var med på den där promenaden, jag hade velat ta med den lilla hunden hem. Stackars liten! Sånna hundar har det inte lätt, blir ledsen när man tänker på det :/
 
Idag har iallafall våra hundar haft det bra, Jolinn och Karma har legat i soffan och sovit i stort sett hela dagen medan det har regnat och blåst ute. Jag tänkte åka en sväng till Storheden och handla lite mat inför middagen och då tänkte jag att vi ska passa på att ta en promenad på Arcus, hoppas att det är uppehåll bara :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback