Tisdag...

Tisdag.. om två veckor kommer Mats hem! :) Det känns långt men ändå inte, snart har halva resan gått. Idag när jag, Jolinn och Karma var på väg hem från en promenad trodde Jolinn att det var Mats som kom gåendes efter oss. Hon blev så himla glad, vifftade på svansen och ville fram till han.. men tyvär så var det ju inte Mats, det var en man som skulle gå till sin lägenhet. Vår lilla tjej, nu längtar Jolinn efter Mats så det bara sjunger om det :) Men snart kommer han hem! :) 
 
Jag ska mysa lite extra med Jolinn och Karma ikväll så dom inte känner sig ensamma :) Tänkte gå och lägga mig och läsa en stund nu innan det är dags att sova :) Jag gillar att ligga och läsa på kvällarna, blir inte så ensamt när man ska gå och lägga sig på något vis. Jag funderar på att åka in till stan och köpa en ny bok inför helgen, den jag läser nu är snart slut och till helgen hade det varit kul att ha en bok att läsa :) 
 
Så här ligger tjejerna och myser när det finns tillfällighet :) Det är så skönt för Jolinn och Karma ute nu när det börja bli lite svalare i luften, dom kan ligga ute hur länge som helst :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback