Första vårtecknet!

Förutom att snön sakta men säkert försvinner har det första vårtecknet börjat komma fram här i Luleå! På vår bakgård har små blommor börjat växa, ett riktigt härligt vårtecken att se! :) 
 
Titta vad härligt!
 
Jolinn passar på att ligga i solen och njuta medans det går, och skönt ser det ut att vara :)
 
 
Karma har lite svårare att ligga still och njuta men när det inte händer något annat roligt så går det :) 
 
 
Nu tänkte jag sätta mig och fortsätta skriva lite på rapporten i ett av projektarbetena. Förhoppningsvis behöver jag inte jobba så mycket nästa vecka om jag gör bort det mesta nu. Hoppas kan man ju iallafall göra! 
 
Sedan kl 20 ikväll är det äntligen Ryttareliten igen! Det hade varit roligt om det gick fler bra serier på tv så jag har något att längta till och se på nu när jag är själv här i Luleå :) Jag får passa på att göra andra saker annars :P 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback