Nationell utställning i Vännäs!

Så, nu har jag bestämt mig och anmält oss till den Nationella utställningen i Vännäs. Det är inga lätta beslut man måste ta, och jag som är så velig har det absolut inte lätt. Men nu är det bestämt att det bli Vännäs den 15 juni! Nära och bra, för då kommer vi bo i Umeå :) 
 
Sedan håller jag på att fundera på om jag ska anmäla oss till Gällivare eller inte, efter det är det Uleåborg och Kemi som jag måste bestämma mig om :P Många beslut som ska tas, det är inte lätt!
 

Postat av: Emma

Hehe, det är jobbigt med beslut med vad kul att det blev Vännäs till sist :D Då ska jag följa med har jag bestämt :D hihi
Kul att träffa er idag :D

Svar: Ja verkligen, det kommer bli kul! :) Och nervöst ;P Vad roligt! Hade varit jättekul om du följer med :D
None None

2014-05-01 @ 14:05:21
URL: http://amazingzeppelin.se
Postat av: Ida & Freke

Kul! Har anmält Freke till Vännäs, då syns vi där :)

Svar: Vad roligt! :) Ja då ses vi i Vännäs! :)
None None

2014-05-04 @ 13:27:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback