Nummerlapp till utställningen i Överkalix!

Sitter spänt och väntar på att ringfördelningen och nummerlapparna ska dimpa ner i mailen, det borde komma dom närmsta dagarna nu. Det är ju så spännande att få se hur många eurasier som är anmälda, undra hur många vi blir :P 
 
Förra året blev jag sjuk lagom till utställningen i Överkalix, så sist jag var i Överkalix på utställning var för 2 år sedan. Då for jag upp själv med Jolinn och Karma och ställde Karma, då var hon den enda eurasiern som kom. Det var anmäld en till tik men dom dök aldrig upp. För ett år sedan då jag låg hemma och var sjuk hade jag bara anmält Karma. Då var det bara Karma som var anmäld av eurasier. Får se hur många vi blir i år! :) Jag vet ju att 3 st eurasier är anmälda iaf, det är Karma, Jolinn och Zeppe :)
 
Ja, det är bara att fortsätta vänta på ringfördelningen och nummerlapparna! :P

Postat av: Emma

Och Jalmar!

Svar: Just det ja, och Jalmar! :D
None None

2014-08-12 @ 11:44:50
URL: http://amazingzeppelins.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback