Sluta på topp!

Jag har funderat på en sak.. det gick ju otroligt bra för oss i Överkalix i söndags! :) Jolinn fick sitt första Cert och jag blir så glad varje gång jag tänker på det :D Karma blev BIR för första gången i Sverige och vi har haft en helt otrolig sommar i utställningsringarna. Karma har blivit både Svensk och Finsk champion i sommar, tagit ännu ett Cacib, blivit BIM och BIR och vi har haft det så roligt! :D
 
Ska vi kanske sluta nu när vi är på topp?
 
Det är en fråga jag har ställt mig många gånger dom här senaste dagarna.. det är alla dessa placeringar, titlar och priser jag minns av sommaren och alla utställningar. Ska vi sluta nu när vi är på topp? Karma har blivit BIR och Jolinn har fått Cert, jag tror inte att det kan bli så mycket bättre än så :)
 

Postat av: Emma

Jag är så sjukt glad över Jolinns cert jag också, hihi! Så himla roligt tycker jag, hon har blivit så duktig :D och Karma har ju haft världens bästa sommar!

Svar: Ja verkligen en toppensommar! :D Jag är så stolt över dom! :D
None None

2014-08-28 @ 13:28:15
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback