Lördag!

Mats är fortfarande på skolan och skriver på rapporten. Det blev en liten tråkig lördag att behöva vara ensam hemma igen, men han kommer nog hem snart! Jag har hunnit med att plugga på en teoridugga som jag har om en och en halv vecka. Också har jag, Jolinn och Karma varit ute på bakgården, jag har skottat medan Jolinn och Karma har busat :) Det blev lite bus och lydnad efter att jag var klar med skottningen också :) 
 
Igår hade vi en skön hemmakväll efter att Mats kommit! Vi åt tacos och såg på film :) Vi började att se Hunger Games, den andra filmen, men det blev så sent så vi fick pausa så ska vi fortsätta se den ikväll :) Tycker att filmen är jättebra hittills, den är bättre än boken!
 
Jag tänkte ta och dela med mig av lite fler bilder på Jolinn och Karma från dagen då vi var ute och gick på isen! :) Här kommer dom!
 
 
 
 
Nu tänkte jag ta och plugga en stund till innan Mats kommer hem. Sedan ska vi ta en promenad och sedan är det dags för middag! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback