Redan måndag!

Ja, en helg går fort! Det är redan måndagkväll och en ny vecka! Mats åkte ner till Umeå igen igårkväll och det blev så tomt och tyst i lägenheten. Jolinn ville följa med Mats när han åkte igår, hon sprang efter bilen när han körde iväg :( Nu får vi vänta ända tills på fredag då vi får träffa han igen! 
 
Idag har det varit skola och skolarbete hela dagen för mig. Jag har haft föreläsningar mellan kl 8.15-14.30 (har haft lunch så jag har gått hem och rastat Jolinn och Karma en sväng därimellan också) och efter att jag kom hem från sista föreläsningen gick jag, Jolinn och Karma på en promenad. Efter det var det bara att börja plugga igen, nu har vi just kommit in från en långpromenad så nu ska jag sätta mig med nästa skoluppgift. Jag tror jag ska fuska lite med att titta på Familjen annorlunda och äta kladdkaka medan jag gör nästa skoluppgift, det går lite lättare då ;) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback