Sol!

Idag kom solen fram en stund mitt på dagen! Det var så härligt att se solen, känns som att det var ett antal veckor sedan! Karma som är i höglöpet just nu är bara ute efter killar på promenaden, och just när jag tog fram mobilen för att ta kort gick en snygg hane förbi på vägen som Karma tyckte var intressant ;)  
 
 
Sol!
 
Nu sitter jag och tittar på Sveriges mästerkock och ska sedan börja packa inför vår resa som går till Kåbdalis i helgen! Vi åker imorgon, så fort jag är klar i skolan! På fredag blir det plugg för min del medan alla andra är ute i backen och åker slalom och sedan på lördag har vi hyrt skotrar och då ska vi vara ute hela dagen och köra :) Kommer bli en rolig helg! 
 
 

Postat av: Gunilla

Hoppas ni får en riktigt mysig och trevlig resa!! :) Ni får köra försiktigt!! Elias har frågat flera gånger efter er idag, och igår.. ;) Puss och kram

Svar: Det kommer vi nog få! :) Det ska jag göra! Jaha, söta Elias :) Inte länge kvar nu tills vi ses! :) Hörde av mamma och pappa igår att han har blivit sjuk :( Hur är det med honom? Puss och kram
None None

2014-02-20 @ 11:23:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback