Diplom!

Nu är det tentaplugg igen! Den här gången skriver vi tenta i Hydraulik, har den på fredagmorgon och sedan tänkte jag skriva matte på lördag. Får se hur det går!
 
Innan jul gick jag klart hundkursen som jag började i februari, 10 månaders lång hundkurs och det har varit jätteroligt och lärorikt. Vi deltagare från den kursen tänkte försöka träffas en gång i månaden och hålla kontakten, det är ju kul och trevligt att prata hund en gång i månaden med andra hundmänniskor :) Vi ska träffas nästa vecka i Piteå, kommer bli kul! :) 
 
Eftersom det var avslutning på hundkursen fick vi även diplom från SKK (svenska kennelklubben) som jag nu har ramat in och hängt upp på väggen. I våras gick jag en anatomikurs som jag också fick diplom i så¨nu hänger den också inramad på väggen! Så här blev det!
 
Här hänger Jolinn och Karmas priser tillsammans med mina diplom!
 
Och till er som inte har vetat eller kunnat gissa vad jag har gått för hundkurs så kan ni ser diplomet nedanför! ;) 
 
Japp, jag har gått SKK´s Uppfödarutbildning! Väldigt lärorikt och roligt! Så nu vet jag grunderna till uppfödning, hur det går till, vad man måste kolla upp och även lite juridik!
 
Och här är anatomi-diplomet jag fick i våras!
 
Känner mig faktiskt lite stolt som kan hänga upp mina diplom på väggen! Och nu sitter dom där! :) 
 
 
 
 

Postat av: Emma

Grattis :D Vad kul att man får diplom, sånt är alltid så skoj att ha! :)

Svar: Tack! :D Ja precis, och nu hänger dom så fint på väggen! :)
None None

2014-01-12 @ 03:01:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback