Effektiv dag!

Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket! Jag har haft fullt upp i skolan idag, började kl 8 och slutade kl 18. Jag har haft föreläsningar och lektioner hela dagen. På eftermiddagen skulle vi lära oss om Lean och därför gjorde vi något som kallas Lean-spelet! Väldigt lärorikt och otroligt roligt var det!
 
Efter att jag kom hem kl 18 har jag hunnit diska, städa, dammsuga och tvätta. Där i mellan har jag även hunnit gå ut och gå med Jolinn och Karma och ätit middag, saker som måste göras varje dag :) 
 
Nu ska jag bara läsa igenom en uppgift som ska in på torsdag och sedan är det sängen! Imorgon är det LARV, massor av företag kommer till LTU på mässa här för att man ska kunna knyta kontakter med olika företag. Så imorgon ska jag träffa Madelene och sedan går jag och hälsar på Skanska. Sen ska vi tjejer ta en fika :) Blir nog en bra dag imorgon, inga föreläsningar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback