Anmält till Nationella utställningen i Överkalix!

Jag har anmält både Jolinn och Karma till den Nationella utställningen i Överkalix som är i slutet på augusti. Ska bli så kul! :) Jag och Emma har bokat stuga på en camping i Överkalix så vi åker upp dagen innan och sover en natt i Överkalix, sedan ska Zeppe ställas ut i valpklass, Jolinn i Öppenklassen och Karma i Championklassen :) Längtar! :D 
 
Idag har vi haft en härlig dag ute i stugan! Mats och pappa tog en tur med båten också har vi legat och solat :) Jolinn och Karma har legat i skuggan hela dagen och haft det skönt, en härlig dag! :)
 
 
 Mats och pappa på båttur! :)
 
 Karma och Jolinn har det bra i skuggan! :)

Postat av: Ida

Spännande!!
Ska anmäla Freke nästa vecka :D

Svar: Kul! :D Har ni bokat stuga? :D
None None

2014-07-19 @ 21:19:51
Postat av: Ida

Nä, inte än! Måste ta och göra det.. Hoppas vi får nån :P

Svar: Ta och boka på en gång! ;)
None None

2014-07-20 @ 00:21:23
Postat av: Emma

Yey Ida, boka stuga nu! ;) Också tycker jag att du kan börja blogga :P

Svar: Det tycker jag också! ;)
None None

2014-07-20 @ 07:52:10
URL: http://amazingzeppelin.se
Postat av: Ida

Fixar stugbokningen idag, lovar! ;)
Får väl starta upp bloggen igen då :P

Svar: Gör det! ;) Låter bra! :D
None None

2014-07-20 @ 13:03:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback