Bilder från semestern!

Här kommer några bilder från vår semester som verkligen har varit jättebra! Tre härliga veckor! :)
 
Mats och pappa tog en sväng med båten på vår första lediga vecka! 
 
Jolinn och Karma ligger i skuggan och njuter! :)
 
Det har varit en bra och lugn semester för jag har hunnit läsa två böcker :) Då är det semester! 
 
Jolinn tar det lugnt i stugan!  
 
Det har varit otroligt varmt i havet den sista veckan vi hade semester. Men det kan man ju förstå också när det är över 30 grader nästan varje dag!
 
Vi badade mycket och länge..
 
..och simmade också! :)
 
Ligger och njuter vi stranden! 
 
Sista veckan på semestern gick vi och köpte oss en ny bil också, det blev en passat! :)
 
Efter många om och men lyckades vi kliva upp så tidigt att vi fick se soluppgången, vackert var det!
 
Så fint! :)
 
Soluppgång ute i stugan!
 
Här sitter Mats strax innan solen går upp! :)
 
Mats, mamma och pappa sitter och väntar på solen! :)
 
 

Postat av: Ida

Fina bilder! Jag är så glad att det gick så bra för Okita, då jag tränade henne lite inför utställningar när hon var liten plus att jag nyligen hade henne i en utställningskurs på brukshundklubben. Så STOLT! :D

Hur var domaren?

Svar: Haha oj vad knasigt, förstår att den ska vara under Svenstavik :P Ja Okita var jätteduktig, så kul! :D Domaren var lite underlig, det tyckte verkligen Karma :P
None None

2014-08-07 @ 01:07:41
URL: http://www.freke.weebly.com
Postat av: Ida

Tokigt.. Ovanstående kommentar skulle såklart till inlägget om Svenstavik!! :P

2014-08-07 @ 01:10:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback