Vardag igen!

Nu är vadagen tillbaka för mig och Mats. Jag sitter med ex-jobbet på dagarna och Mats är tillbaka på jobbet efter tre härliga semesterveckor. Vi har haft en helt otroligt bra semester med toppenväder och trevligt sällskap :) Det var länge sedan vi badade så mycket och så länge i havet som vi har gjort den senaste veckan :) 
 
Det är lite svårt att komma igång med ex-jobbet igen efter semestern men det går framåt. Jag har snart deadline på litteraturstudien och ska skicka rapporten till min handledare om mindre än 2 veckor. Det är lite pirrigt men det är ju bättre att vi hittar felen nu än i slutet av ex-jobbet. Det börjar även närma sig tentaperiod då jag har några omtentor att göra. Det ser jag inte fram emot! 
 
Det är tur att jag har Jolinn och Karma som sällskap under dagarna, det blir inte lika tråkigt och ensamt när jag har dom :) Nu ska jag fortsätta med litteraturstudien. Bilder från semestern kommer snart! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback