Packning!

Oj, vilket kaos det är i lägenheten nu! Det är kartonger, ikea-kassar, sopsäckar nästan precis överallt! Ikväll kommer Mats med ett släp som vi ska börja packa ikväll, får se hur mycket som ryms i ett släp :P Just nu skulle jag helst vilja börja packa släpet så att man får bort saker ur lägenheten, kommer bli skönt när den är tom. 
 
Hade verkligen en hemsk natt inatt då grannen längst upp var igång igen. Jag träffade henne när jag var ute med Jolinn och Karma inatt (ca 23.30) för en sista rastrunda. Hon stannade mig när vi kom gående och hon var allt annat än nykter. Natten slutade med ett sönderslaget fönster och att polisen kom. Längtar så otroligt mycket efter att få flytta nu, hade aldrig klarat en natt till i den här lägenheten helt själv, tur att Mats kommer ikväll! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback