Möte, plugga och sol!

Det är ännu en fin och solig dag här i Luleå! Riktigt härligt mars-väder! :) Synd att man inte kan sitta ute i solen och grilla korv och bara ha det bra. Nej, jag måste plugga inför tentan! 
 
Imorse hade vi möte och det gick bra, jättebra om jag ska vara ärlig! Så nu fortsätter vårt arbete i några veckor till och sedan får vi se vart vi hamnar. Väldigt spännande och intressant!
 
Jag sitter och pluggar för fullt inför tentan som jag har. Tänk vad skönt det kommer bli på fredageftermiddag då tentan är skriven och jag är ledig, då ska jag in till stan för att klippa mig och kanske kolla på nya örhängen :) Nej, nu är det plugg som gäller! En timme till lunch!
 
För några dagar sedan tog jag den här bilden på Karma då hon var ute i snön på bakgården! :) Älskar vår nya kamera, den tar så otroligt bra och skarpa bilder! :)
 
Våran Karmis! :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback