Tusen gånger förlåt...

Måste bara säga förlåt så mycket, jag har haft så mycket i skolan dom senaste veckorna så det har inte funnits tid till så mycket annat. Så därför har jag varit väldigt dålig på att uppdatera här på bloggen men nu ska det bli ändring på det :) 
 
I helgen anmälde jag oss till vår första utställning för i år! Det ska bli så kul att få åka på utställning! :) Den här gången blir det den Nationella utställningen i Sundsvall den 12-13 april. Och det verkar vara några Eurasier som ska på den, superkul att vi får träffa Eurasier med ägare :) 
 
 
Jag har anmält både Jolinn och Karma! :) 

Postat av: Emma

Så det blev båda två, vad spännande ;) Jag skall hålla tummarna så hårt jag bara kan! :-D
Kul att du bloggar igen!

Svar: Ja det blev så ändå, så nu är det bara att hålla tummarna ;D Ska bli ändring nu här på bloggen, det blir mer inlägg :)
None None

2014-03-10 @ 16:19:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback