Utställningsträning!

Ikväll har jag, Jolinn och Karma varit på utställningsträning! Båda två var jätteduktig :) Man märker verkligen att träningen ger något, Jolinn har blivit mycket mer säker och nu tycker hon att det är roligt :) Ett stort steg framåt! Karma är jätteduktig på att springa och ställa upp sig och hon älskar ju att göra grejer med mig :) 
 
Ena halvan av gruppen ställer upp inför "dommaren"
 
Jolinn sitter troget och väntar :) 
 
Nu ska jag sitta lite med skolarbete innan det är dags för sängen. Idag hade vi test-redovisning i en kurs och det kändes verkligen jättebra. Lärarna tyckte att vår redovisning/presentation var jättebra. Vi har den riktiga redovisningen på torsdag så det tror jag kommer bli jättebra! :) Måste träna lite mer inför den bara. 
 
Och sedan har vi fått veta att det är 11 st Eurasier anmälda till Nationella utställningen i Sundsvall! Helt otroligt vad snabbt det gick för att få reda på det, jättebra och kul att få reda på det så snabbt :) Kommer bli spännande att se vilka som ska dit :)
 
 

Postat av: Emma

Å vad roligt att Jolinn verkar tycka att det är kul nu :D blir ju perfekt inför säsongen :)
Lycka till med redovisningen. Själv sliter jag mitt hår inför kemitentan som jag MÅSTE klara nu för att få göra exjobbet. Känns inte bra :(

Svar: Ja det känns roligt att träningen ger något :D Kommer bli kul att se hur det går i Sundsvall :) Tack! :) Och lycka till på tentan imorgon! Jag håller tummarna för dig!
None None

2014-03-11 @ 22:51:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback