En vecka kvar till kennelträff!

Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker ner till Vemdalen! På lördagen den 17 maj är det kennelträff, kommer bli så otroligt roligt att få träffa alla härliga eurasier och ägare :) 
 
Jag planerar att åka ner till Umeå på torsdagkväll och sedan på fredag åker jag, Mats, Jolinn och Karma ner till Vemdalen :) Det är ju en bit att åka, från Luleå är det 75,5 mil enkel väg så på en helg kommer jag och hundarna åka 151 mil. Vi hämtar ju upp Mats i Umeå och släpper sedan av han i Umeå så han slipper ju milen mellan Luleå och Umeå :) 
 
För någon vecka sedan hade jag med mig kameran till dagiset då vi var där och busade, så här kommer några bilder på Jolinn och Karma :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Emma

Snyggingar!
Kul med kennelträff! :D

Svar: Ja, det ska bli jättekul! Vi längtar så otroligt! :D
None None

2014-05-09 @ 20:01:12
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback