Fler bilder från Vemdalen!

Förra helgen då det var kennelträff i Vemdalen passade vi även på att mysa lite med valparna som Karin och Stefan har just nu på Risan Gårdens kennel! Dom var så mysiga, man blir så valpsjuk när man får mysa med sådana söta små valpar! :) 
 
 
 
 
 
 
Under helgen då vi var i Vemdalen så hyrde vi en stuga av en familj som bodde inne i byn. En jättemysig stuga som vi trivdes jättebra i. Hundarna kände sig som hemma då dom hade sin bur och bädd att sova på så det var inga problem :) Skulle gärna vilja haft en egen sån stuga, så mysig! :)
 
 
 
 
Sedan när jag också har jobb så ska jag och Mats nog köpa oss en mysig stuga som den här :) Tänk vad mysigt!
 
 

Postat av: Emma

Åååh ge mig! Både stuga o valpar haha! :P

Svar: Haha ja, jag med! :D Fast du har ju redan valp! ;D
None None

2014-05-25 @ 22:54:09
URL: http://amazingzeppelin.se
Postat av: Emma

Haha jo, skulle inte orka en till just nu men alltså, jag vill ha 2! :D

Svar: Hihi jag förstår dig! ;D
None None

2014-05-26 @ 14:16:17
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback