Härligt väder!

Jolinn och Karma ligger ute i det härliga vädret! :) Jag ska snart gå till skolan för projektarbete och sedan 3 timmars föreläsning. 
 
Ikväll ska jag packa och tvätta inför resan neröver i slutet på veckan. Jag passar på att ta med lite flyttsaker när jag ändå åker ner till Umeå. Så förhoppningsvis får jag med mig några flyttlådor. 
 
Karma :)
 
Jolinn :)
 

Postat av: Emm

Mys!
Jag sitter o försöker skriva på exjobbet men det går segt som tusan!! :S Imorgon blir lång dag, måste till Husum o kommer nog hem lagom till mötet...urk vad trött jag kommer va! Bara att trösta sig med att skolan snart är över :D

Svar: Ja det var så härligt ute idag :) Jaha usch då.. vilka långa dagar du har :S Ja, precis, snart är skolan slut för dig :D Ska du vara i Husum på torsdag också? Jag kommer till Umeå då och om du är hemma på dagen kanske vi kan ses en sväng? :) Vet inte om jag är i Umeå på torsdagkväll eller om vi är i Ö-vik då. Vi ska ju vidare till Vemdalen sedan på fredag :)
None None

2014-05-13 @ 12:29:57
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback