Kennelträff i Vemdalen den 17 maj!

Här kommer bilder från kennelträffen i Vemdalen den 17 maj! Jag har inte riktigt koll på alla hundarna som var med men jag har försökt att få namn på en del :) Det var en otroligt rolig dag, detta gör vi gärna om igen! :) 
 
Här står vi och väntar på att fler eurasier ska komma! :)
 
Risan Gården Itra, Risan Gårdens Karisma och Risan Gårdens Ikaros :) Även Ellinor och Helena är med :)
 
Det kom bara fler och fler eurasier! :) Till sist blev vi 31 st eurasier tror jag :)
 
 
Risan Gårdens Ikaros
 
Risan Gårdens Karisma (Karmas syster)
 
Ibland vill inte hundarna som vi vill, ingen av hundarna tittade in i kameran :P
 
 
Jag och Karma :)
 
Gruppbild från kennelträffen!
 
Risan Gårdens Obecka
 
Risan Gårdens Ludvig
 
Risan Gårdens Luna
 
 
 
 
Risan Gårdens Kira (Karmas syster)
 
 
Jolinn fick testa på viltspår och det gick jättebra :)
 
Karisma och Karma :) Systrarna!
 
Också avslutar vi med en till liten gruppbild! Från vänster Itra, Jolinn, Karma, Ikaros och Karisma :) Alla från Risan Gården!
 

Postat av: Emma

Gillade Jolinn viltspåret? Wiiieee vi kan spåra i sommar :D

Svar: Det var Mats som gick med Jolinn när hon testade viltspår och han sa att hon var duktig :) Det var Carina Larsson som visade och gick med under viltspårningen och hon sa att Jolinn förstod fort vad hon skulle göra :) Så det måste vi testa igen! :D
None None

2014-05-25 @ 22:53:06
URL: http://amazingzeppelin.se
Postat av: Emma

Kul! :D Carina är duktig!
Jag har klövar o blod så vi kan spåra i sommar :)

Svar: Ja, verkligen! Jaha vad roligt! :) Det måste vi göra! :)
None None

2014-05-26 @ 14:17:33
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback