Unnar mig!

Igår blev det en lång dag på skolan, gick från skolan kl 23.10 och när jag kom hem gick jag, Jolinn och Karma till dagiset för att busa och släppa alla tankarna från skolan. Det var då inga problem att somna när jag la mig i sängen om jag säger så.. men nu är det de sista i skolan som ska göras innan jag får en veckas ledig. Ska bli så skönt att bara få vara en vecka känner jag :) 
 
På förmiddagen har jag varit på skolan med projektgruppen för att bli klar med inlämningen som ska in nu på fredag. Nu på eftermiddagen ska jag sitta hemma och plugga till tentan som jag har på lördag, tenta mella kl 15-19 på en lördag.. inte kul :S
 
Nu när jag gick hem från skolan passade jag på att gå in på Ica och köpa något gott till ikväll. Jag har inte tid att baka mitt allt tentapluggande så jag köpte en kladdkaka och grädde som jag ska äta ikväll, ska unna mig det :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback