Utställning i Rovaniemi!

Jag är i valet och kvalet när det gäller utställningen i Rovaniemi. I april hade jag bestämt att vi inte skulle åka och den första anmälningstiden gick ut och sedan tänkte jag inte något mer på det. Förän idag, då jag satte mig ner och skrev en lista med alla utställningar som jag funderar på att åka på, och då är det bara en utställning i Finland som vi kan åka på. Det känns lite riskabelt att bara åka på en utställning i Finland, om vi inte får Cert på den utställningen så måste vi vänta till nästa sommar. Så idag gick jag in på hemsidan för utställningen i Rovaniemi och ser att den andra anmälningstiden går ut den 19 maj, så nu är frågan; ska jag anmäla oss eller inte? Utställningen är på midsommardagen så det är ju inte den bästa dagen att åka på utställning så långt hemifrån men vi har inte så många fler chanser. Typiskt att jag ska vara så velig :P 
 
Här är listan på utställningar som jag har tänkt att vi ska åka på! :) 
 
Vi får väl se om vi lyckas åka på alla eller hur det blir!
 
Jolinn och Karma :)
 

Postat av: Monica

Haha...behöver jag nämna vad jag tycker?! ;)
Sluta vela nu - anmäl!!! :D

Svar: Haha ja jag ska nog göra det! :D Annars finns det risk att jag kommer ångra mig :P
None None

2014-05-09 @ 08:48:17
URL: http://www.kennelbutterflydreams.se
Postat av: Emma

ÅK! Klart som tusan ni ska åka å du vet att jag följer hemskt gärna med om det skulle va så att Mats inte kan/vill :D
Jag är så avundsjuk, jag vill också ställa ut! Men nästa år då jämarns :D

Svenstavik var jättemysig, vi bodde inne i Östersund då, men campingen var precis brevid ingången till utställningsplatsen så skitsmidigt om man hade haft husvagn/husbil då!

Svar: Ja jag tror faktiskt att jag ska anmäla oss, hade ju varit riktigt roligt att ta ett cert i Finland :D Så får jag se om Mats vill följa med eller inte då den dagen kommer då vi ska åka :P
Men ni kan ju åka på någon inofficiell bara för att träna och för att det är kul! :D Hinner han inte bli 9 månader till utställningen i Sundsvall i oktober?

Jaha tack för tipset! Vet inte om vi sover över eller om vi åker tidigt på morgonen för att slippa övernattning, vi får se om vi orkar det :P Jag hade så gärna vilja ha en husbil, tänk så smidigt då man ska iväg på utställning :)
None None

2014-05-10 @ 23:54:13
URL: http://amazingzeppelin.se
Postat av: Emma

ÅK! Klart som tusan ni ska åka å du vet att jag följer hemskt gärna med om det skulle va så att Mats inte kan/vill :D
Jag är så avundsjuk, jag vill också ställa ut! Men nästa år då jämarns :D

Svenstavik var jättemysig, vi bodde inne i Östersund då, men campingen var precis brevid ingången till utställningsplatsen så skitsmidigt om man hade haft husvagn/husbil då!

2014-05-10 @ 23:54:13
URL: http://amazingzeppelin.se
Postat av: Emma

Nä han kommer va 8 månader i sundsvall! Men funderar på att åka o ställa i valpklass :)
Det är synd att det är så lite inoffar över sommaren jag vill ju typ börja nyss :P han blir 4 mån i juni!

Jaa, jag vill oxå ha husbil! Nån gång ska jag banne mig ha en :P

Svar: Okej, typiskt.. Men det är ju kul att ställa i valpklass också :) Ja jättesynd att det inte finns fler inoffar på sommaren, kanske kommer några till hösten :)
Samma här :P Någon gång ska ja ha en husbil :P
None None

2014-05-13 @ 08:23:49
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback