Bullbak!

Det blev även bullbak idag, efter att jag hade sytt klart bädden så blev det bakning :) Testade att baka krämbullar för första gången och det gick, får hoppas att dom smakar bra också :) 
 
Jag missbedömde storleken litegrann på dom så den första plåten blev minibullar :P
 
Sedan blev det lite bättre storlek på dom andra plåtarna :) 
 
 

Postat av: Emma

ÅH här ligger jag o är sååå sugen på nått å JAG ÄLSKAR KRÄMBULLAR! snacka om att frestas :P
var de svåra att baka?

Svar: Hihi ja krämbullar är så gott! :D Dom var enkla att baka men dom blev ju inte sådär stora och härliga som dom kan vara på ett fik eller bageri, men goda blev dom! :) Ni får komma hit och fika någon dag! :)
None None

2014-11-09 @ 20:31:40
URL: http://amazingzeppelin.se
Postat av: Gunilla

Finns det kvar nästa tisdag? ;) Jag hoppas att vi ses då!! :D Kram

Svar: Ja det tror jag att det finns! ;) Det gör vi! :D Kram
None None

2014-11-10 @ 22:15:03
Postat av: Emma

Jaaa det gör vi gärna :D nu kan vi ju promenera igen också, när det inte är halt längre!

Svar: Det låter bra! :D
None None

2014-11-11 @ 11:18:01
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback