En trött Karma..

Det blev en långpromenad med Emma och Zeppe idag, tror vi var ute i drygt en timme :) Härligt! 
 
Märker att Karma inte är på topp, hon hänger inte alls med på promenaderna.. det gör ont i hjärtat att se henne såhär. Nu ligger hon och sover bredvid mig i soffan, det har hon förtjänat :)
 
En trött Karmis! 
 
En annan sak som hände på promenaden var att det kom en lös hund mot oss när vi var ute och gick. Kan inte fatta alla människor som går med sina hundar lösa och inte har inkallning på dom. Ägaren gick långt, långt bakom och ropade på hunden som inte brydde sig. Usch vad less man blir.. kan dom inte bara ha hunden kopplad istället. Jag vill inte att Jolinn och Karma ska få någon smittsam sjukdom som den hunden kanske bär på.. noskvalster, kennelhosta eller vad det kan vara. Nä, skärpning på er folk!!
 
Nu ska jag göra ett sista ryck med ex-jobbet för idag! :)

Postat av: Emma

Lilla tjejen! Gör ont i mitt hjärta med. Hoppas ni snart får veta vad det är så hon kan bli som vanligt igen!
KRAM! o tack för idag :D

Svar: Ja så ont i hjärtat man får.. jag ska ringa till veterinären i slutet på den här veckan och fråga om dom fått något provsvar. Tack själv! :D Kram
None None

2014-11-20 @ 17:50:20
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback