Vår?

Så jäkla konstig känsla jag har.. bara för att jag satte deadline på min rapport idag och som jag nu har skickat in till både examinatorn och handledaren, så känns det som att det är fredag. Varje gång jag blir klar med något, skriver en tenta, redovisar ett arbete eller något sådant känns det som att det är fredag och helg. Mycket märklig kännsla.. än att jag vet att det är tisdag idag. Jag skulle kanske ha satt deadline på fredag istället? :P
 
På tal om något helt annat.. igår när jag och hundarna var ute på lunchpromenad såg jag videkissar på ett träd, naturen tror att det är vår nu när snön smälte bort :) Inte sån bra bild men ni ser nog ändå :) 
 
Videkissar :)
 
Solen tittade till och med fram lite nu på eftermiddagen men jag hann tyvär inte gå ut för att ta tillvara på den. Jag hoppas att solen kommer fram imorgon så vi får njuta lite extra av vår lunchpromenad istället :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback