Fel resultat från helgen

Idag gick jag in på SKK Hunddata för att kolla en sak, och då ser jag att resultatet från Internationella utställningen i Sundsvall har kommit in. Men dessvärre har dom gjort fel.. Jolinn har inte fått sitt R-Cert registrerat. Så nu har jag ringt till SKK samt mailet Vnkk och hoppas att dom ska fixa detta. Vill ju att resultaten ska stämma! Håller tummarna att det går att fixa!  
 
Idag kom första snön här i Umeå också, men det försvann lika fort som det kom.. hann fånga några snöflingor på bild :)
 
Det blev lite vitt på vår grill :P

Postat av: Ida

Vilket tok! Jag vet att det stod i Nikitas kritik att hon fick r-cert och nu är det även registrerat på henne i hunddata..

2014-10-14 @ 18:15:24
URL: http://freke.weebly.com/
Postat av: Monica

Det verkar var struligt på Hunddatan...
Dixies resultat är inte fullständigt heller...
Det står bara Excellent på henne, så jag har mailat SKK och bifogade kritiklappen så nu hoppas jag att hennes CK Cert och BT:R också kommer med :)

2014-10-14 @ 19:31:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback