Inställt!

Utställningsträningen igår blev inställd pga av vädret, så tråkigt höstväder det är när det regnar och blåser hela tiden.. man vill inte gå ut. Men eftersom det inte blev någon träning igår tog vi oss en sväng ut i regnet ändå och hade lite kul, så här såg det ut i regnet och i mörkret :)
 
Japp, det är Jolinn som ligger inne i en trästock :D
 
Efter att ha varit ute i regnet blev det duschning för hela gänget. Jag passade på att duscha Jolinn och Karma inför utställningen nu när dom ändå var så blöta efter att ha varit ute. Det blev några tokryck för dom när dom kom ut ur duschen :P Men nu är dom fina och rena igen och luktar gott :)
 
Om några timmar har jag möte med en som sitter i England och en i Luleå, så det är Skype som gäller vid sådana möten. Ska bli spännande! 
 
Jag ska fortsätta plugga någon timme till innan det är dags för lunch och sedan möte :)

Postat av: Emma

Haha, vilken rolig bild! Vars hitta ni den stocken? Den skulle nog Zeppe gilla :P

Svar: Vi tog en sväng dit vi skulle träffas och ha utställningsträningen egentligen, vi ville bara kolla vart det var :) Om man följer elljusspåret in i skogen en bit kommer man till en öppen yta och där låg dom här gigantiska stockarna :) Så Jolinn och Karma fick träna på att hoppa upp, hoppa ner och gå på stockarna :) Dom tyckte det var jättekul! :D Jolinn testade även att gå in i en stock :P
None None

2014-10-09 @ 11:11:06
URL: http://amazingzeppelin.se
Postat av: Monica

Ett tips! Har ni inte någon lokal som ni kan vara i, ett parkeringsgarage tex, på ett plan där det är lite bilar? :)

Svar: Ja det hade varit jättebra men det var ingen som viste av något sådant ställe och jag har så dålig koll på Umeå :P Får kolla upp ett sådant ställe :)
None None

2014-10-09 @ 23:12:33
Postat av: Emma

Jag tror att vi kan vara i parketten om vi är där efter affärerna stängt. Ska ta mig en tur och kolla men jag hade ju bilen där när vi bodde i centrum och det var typ tomt jämt när jag kom hem på kvällarna!

Svar: Ja det hade varit toppen, vi får kolla upp det! :)
None None

2014-10-10 @ 20:23:15
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback