Karma 3 år!

Usch vad jag har varit dålig på att uppdatera någonting här. Veckorna går så snabbt så man hinner nästan inte med. Det är redan fredag igen och snart helg! Om en vecka åker vi ner till Sundsvall för att vara med på en dubbelutställning, våran första! Ska bli kul :) Det är 11 st eurasier anmälda ena dagen och 12 st anmälda den andra dagen. Ska bli spännande att se vilka som kommer :)
 
I onsdags fyllde Karma 3 år! :D Tänk vad tiden går snabbt. Jag minns så väl när jag såg mailet från Karin för 3 år sedan att dom hade fått valpar och att det fanns en tik till oss. Så glad jag var! :D
 
Vår lilla valp har blivit stor!
 

Postat av: Ida

Det ska bli så kul med utställningar! Det går fort, snart är den helgen här :D Var ska ni bo medan ni är här?

Grattis i efterskott till vackra Karma :)

Svar: Ja, det ska bli jättekul med dubbelutställning! :D Vi ska bo hos våra kompisar i Sundsvall :)
Hon tackar så mycket! ;D
None None

2014-10-03 @ 22:26:37
URL: http://www.freke.weebly.com
Postat av: Emma

Fina tjejen! :D Fick hon något extra mumsigt? :D

Svar: Ja hon fick köttbullar och sedan ett ben! Självklart fick Jolinn också! ;)
None None

2014-10-05 @ 01:34:49
URL: http://amazingzeppelin.se
Postat av: Ida

Kul! Jag tänkte att om vi och vovvarna orkar, så kanske vi kan träffas och låta dem leka nånstans :)

Svar: Det hade varit jättekul! :) Vi får se efter utställningen hur vi känner oss :)
None None

2014-10-05 @ 22:43:55
URL: http://www.freke.weebly.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback