Långpromenad!

Äntligen en dag då det inte regnar! Det blåser fortfarande väldigt mycket men inge regn och det är otroligt skönt. Här i Umeå står termometern på 9 grader så det är faktiskt ganska varmt ute.
 
Då det äntligen var en dag utan regn tog jag, Jolinn och Karma en långpromenad vid Nydalasjön nu mitt på dagen. Det var ett par dagar sedan vi gick där nu så då fick det bli den rundan. Men så det blåste, jag tror nästan att vi höll på att blåsa bort där ett tag.
 
 
 
 
Nu sitter jag och pluggar igen och hoppas att jag ska lära mig något mer idag. Tänkte satsa resten av eftermiddagen att lära mig mer om komplexa tal och differentialekvationer. Det låter väl roligt?! :P

Postat av: Emma

Nä fy. JAG VILL INTE (jag ligger efter på mattekursen, som jag egentligen borde kunna allt på redan..)

Svar: Usch då.. :S Samma här, det ska blir skönt imorgon då tentan är bortgjord, men det finns en stor risk att jag måste göra om den..
None None

2014-10-27 @ 00:27:46
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback