Långpromenad!

Nu mitt på dagen tog jag, Jolinn och Karma en långpromenad vid Nydalasjön :) En kall och frisk promenad och solen tittade till och med fram då och då. Tror vi alla tre behövde en sån här promenad :)
 
Jolinn och Karma :)
 
Jolinn :)
 
Karma :)
 
Nydalasjön! 
 
Karma :)
 
På vägen hem träffade vi på en jättetrevlig kvinna som frågade litegrann om rasen :) Hon har nämligen en bekant som också har en Eurasier och dom är så nöjd med henne. Jag var ju självklart tvungen att fråga om dom också bor här i Umeå men då svarade hon att dom bor i Hudiksvall och att dom tog över henne när hon var några år gammal. Detta lät väldigt bekant så jag var tvungen att fråga om hon kommer från Risan Gården. Tyvär så visste hon inte vad den tiken kommer från för uppfödare så då frågade jag istället om tiken heter Ina, och kan ni tänka er, hon heter Ina! :D Så det är Jolinns mamma som hon pratade om :) Världen är liten ibland! Så den här kvinnan tog kort på Jolinn och Karma och sa att hon ska skicka bilden till ägarna till Ina och säga att hon träffat oss :)
 
Vad glad man blir av att träffa en sån här trevlig person på promenaden :D 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback