Tentaplugg!

Idag är det tentaplugg för hela slanten! Klev upp i bra tid för att kunna sitta och plugga så mycket som möjligt idag. Jag har lärt mig några nya saker så nu kämpar vi på! 
 
Det är fortfarande dåligt väder ute, regnar och blåser så varken jag, Jolinn eller Karma vill gå ut. På ett sätt är det bra att det är dåligt väder när man ska tentaplugga för då hittar man inte på massor av andra saker man vill göra, typ som att vara ute med hundarna. Så det problemet har jag inte idag och har faktiskt lyckats fokusera på pluggningen ganska bra idag. Men jag längtar otroligt mycket till tisdageftermiddag då vi har skrivit tentan! 
 
Mats bakade här om dagen så det blev lite fika mitt i all pluggning, gott! 
 
Tentafika! 
 
Som tur blev det rester från middagen igår så vi behöver inte ställa oss och laga mat idag, känns himla skönt. Det är så konstigt när man håller på att plugga inför en tenta, man går som in i sin egen bubbla och vill bara lägga energi på att plugga, äta och sova. Fast i vårt fall så lägger vi ju lite energi på Jolinn och Karma också.. eller vi kanske lägger ner mest energi på dom en sån här helg då det är tentaplugg :P Man kan ju inte låta bli att inte lägga energi på dom :)
 
Nu ska vi ta en promenad i regnet... brrrr! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback