Nationell utställning i Piteå

Ja, då har jag anmält oss till vår första officiella utställningen för i år! Det blir den nationella utställningen i Piteå som är först ut, den 16 maj. Jag vet inte om Karma hinner få tillbaka all sin päls tills dess, just nu är hon nakenhund. Men jag anmälde henne ändå så får vi se när det börjar närma sig. 
 
Jag planerar på att åka på en inofficiell utställning innan bara för att träna. Det finns 3 inofficiella här omkring Umeå nu i maj men dom ligger på så dåliga datum. Vet inte vilken det blir men snart är det ju sista anmälningsdagen för dom så bäst att jag bestämmer mig. Aja, vi får se!
 
Kul att utställningssäsongen äntligen drar igång!
 
 

Postat av: Emma

Wie! :D
Har du tenta el nått nån av dom? :S
Jag funderar mest på Nordmaling. Men lite skönt vore UBHK´s för den är ju så nära. Börjar va less på att åka "långt" för inoff :P Hehe!

Svar: Den i Umeå som är den 2 maj, den helgen har vi besök. Och dom andra två låg på samma dag tror jag?! Och det är ju bara två dagar innan utställningen i Piteå :P Men det lutar åt att det blir en inoff den 14 maj :)
None None

2015-04-09 @ 17:22:36
URL: http://amazingzeppelin.se
Postat av: Emma

Du har en i Övik den 3e maj också men ni kanske fortfarande har besök då!
Jo den ligger lite väl nära Piteå, fast då har man det färskt i minnet :p

Svar: Ja precis, då har vi fortfarande besök :) Ja det får bli Nordmaling! :)
None None

2015-04-09 @ 23:17:37
URL: http://amazingzeppelin.se
Postat av: Monica

Vad kul!! :D
Vi kommer att åka på inoffen den 14/5 i Nordmaling med Amy & Dixie.Hoppas att vi ses där! :D
Vi hoppar över den i Umeå den 2/5 för de har bara 3 klasser, valpklass/juniorklass 4-18 mån låter inte schysst i mina öron för en valp på 4 mån!!
Hoppas vi ses i Nordmaling!!


Svar: Japp det blir Nordmaling för oss också, så då ses vi där! :D
None None

2015-04-11 @ 19:30:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback